Archiv článků

Stavba kolejiště

22.09.2012 17:35
Opět po nějakém čase se stavba pohla a začalo se s dokončením prací ve skrytých částech a začínáme se chystat na viditelné. Napojujeme elektroinstalaci  a bojujeme s prostorem. Vzhůru stoupají oba dva tobogány po stranách a zadní je v podstatě hotov, položíme poslední koleje. Přední už se...

Mosty I.

22.09.2012 17:30
Skoro každé kolejiště, tak i tohle se neobejde bez mostů a tunelů. V Rakousku se jich na tratích najde velká spousta a vzít si někde nějaký muster dá pořádnou dávku času než se vám některé zalíbí. Navíc modelářský um mi neumožňuje postavit všechno podle předlohy, takže porovnáním s tím co je k...

Tobogán II.

22.09.2012 17:25
Tak po nějakém čase se opět udělala spousta práce díky Liborovi. Začínáme napojovat elektroinstalaci a prvotní boje se zdají být zažehnány a tak stavba teď postupuje mnohem rychleji. Vzhůru stoupají oba dva tobogány po stranaách. Z původních plánů jsme vypustili jedno skryté nádraží. No šetří se...

Doplňky I.

22.09.2012 17:20
Dlouho jsem hledal nějaké doplňky právě pro rakouskou předlohu. U nás v obchodech se dá celkem dobře nakoupit spousta drobností pro ČD (ČSD) předlohu a možná ještě DB (DR). Pro mě nezbývá než neustále hledat a hledat a dovolenou plánovat tak , že se kolem nějaké rakouské koleje alespoň jen...

Elektronika a DCC I.

22.09.2012 17:15
Každá železnice se neobejde bez řízení a nějakého toho drátu. Již při stavbě jsem se rozhodl elektroniku a komplet zapojení tvořit pro ovládání přes PC a to přes program TrainController. Informace k jeho ovládání a nastavení čerpám ze stránek https://lokopin.wz.cz/ a stále je co zdokonalovat a...

Skryté nádraží I. ( 2.díl )

22.09.2012 17:10
Další testy proběhly po delší odmlce. Otestovala se možná délka souprav a průjezdy na levé straně kolejí. Více v sekci VIDEO. Souprava měla přes 290 cm Ještě nejsou položeny poslední dvě krajní koleje spodního nádraží, ale čekáme na dodávku přestavníků a pak už to všechno dokončíme a projedeme i...

Skryté nádraží I.

22.09.2012 17:05
Při prvních testech s ovládáním DCC a přes počítač, jsem zjistil, že je možné po důkladné kalibraci lokomotiv docílit velmi přesných hodnot pro požadované místa zastavování.  Tohle bylo důležité při plánování velikosti a počtu kolejí. Minimální úsek ve stanici bude 190cm. Na kolejišti pak...

Tobogán I.

22.09.2012 17:00
Soupravy by měly vyjíždět ze skrytých nádražích po tobogánech po obou stranách. Tobogán je řešen šesticí desek spojovaných a upevňovaných do sebe. Stoupání je 10cm na jednu otočku a mezi každým patrem budou 2. Tedy 20cm. Průměr tobogánu je xx cm a venkovní xx cm, tedy koleje jsou v rádiusu...

Tauernbahn

05.03.2012 21:09
Tauernbahn Trať tauernské železnice začíná ve stanici Schwarzach-St. Veit a vede zezačátku souběžně s tratí Giselabahn ( používaný název někdy také Salzburg-Tiroler-Bahn). Ihned z nádraží aží Schwarzach-St. Veit je to dvojkolejná trať, která po opuštění stanice ihned začne strmě stoupat. V...

Bhf. Wald am Schoberpaß

03.03.2012 21:08
Bhf. Wald am Schoberpaß Podle rakouských kolegů leží nádraží na trati Ennstalbahn ( Bischofshofen - Stainach-Irdning - Selzthal - St. Michael (- Leoben Hbf)) Staví zde regionální vlaky R , vlaky kategorie REX ( D ), ale můžete tu vidět projíždět EC mezi Německem a Grazem. Je to pěkné místo...

Záznamy: 41 - 50 ze 58

<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>