Archiv článků

Trolejové vedení I.část

22.09.2012 19:54
Trolejové vedení I.část Víkend pořád prší, venku je zima na nějaké kolo nebo jinou zábavu s juniorem. Tak jsem si rozdělal práci, která se právě hodí na tento čas. Je to už nějaký čas, co jsem sestavil sloupy trolejového vedení a provedl nástřik tmelem. Teď jsem se dal do sestavování sloupů...

Stavba viditelné části VIII.díl

22.09.2012 19:53
Stavba viditelné části VIII.díl   Tak konečně průjezd, sice provizorní, ale vlak může jezdit dokola. Po někalika měsících ( letech ) projela souprava dokola přes horní propojovací kolej. U viaduktu jsou dány koleje jen provizorně, ale jede to. Čekáme na barvy, modelovou vodu a čekáme jak...

Krajina III.

22.09.2012 19:51
Krajina III. 25.5.2012 Po experimentech na seminářích a zkouškách zatravňování pod mostem je potřeba začít přípravy k "velké" krajině okolo železnice. Už dříve jsme se rozhodli, že použijeme odlitky na výrobu skal od firmy NOCH. Takže ve volných chvílích se odlévá a odlévá a odlévá....a pak...

Stavba viditelné části VII.díl

22.09.2012 19:40
Stavba viditelné části VII.díl   Další část stavby není ani tak modelářská nebo technická, ale jde o spíše práci s počítačem a programem GIMP. Ten používám pro zpracování a vytvoření pozadí k modelové železnici. Některé díly jsou z CD firmy Bush s tématem alpského regionu. Takže nyní...

Stavba viditelné části VI.díl

22.09.2012 19:35
Stavba viditelné části VI.díl Jak jsme minule práci ukončili, tak jsme na ni navázali. Jednak si Libor uklízel kolem kolejiště a něco málo se zase zaštěrkovalo. Zase to byly takové testy mezi kolejema a vyhýbka. Naštěstní posyp až tak moc nemění barvu, trochu je tmavší, ale nijak výrazně se...

Stavba viditelné části IV.díl

22.09.2012 19:30
Stavba viditelné části IV.díl Právě probíhají velikonoční svátky, ale nějak naší rodinu postihly nemoci, takže žádné cestování nebude.  Může se vesele pokročit se stavbou. Dneska to nějak vyplynulo samo, začala veškerá příprava pro nádraží ,tedy korkování a korkování. Blíží se taky chvíle...

Stavba viditelné části III.díl

22.09.2012 19:25
Stavba viditelné části III.díl Abychom mohli na zadní části položit podloží a koleje je potřeba udělat reliéf krajiny a částečně krajinu připravit v okolí mostu. Je to trochu oříšek hned takto na začátek, ale co nám už zbývá. Pro práci s deskama používáme odporovou řezačku. Pracuje se s ní...

Krajina II.

22.09.2012 19:15
"I krajinou živ je modelář." Takto jsem začal první část nějakého psaní o tvorbě krajiny a to společně s fotkama ze semináře ModelScene. Dalšího v pořadí 3 dílu jsem se nemohl osobně účasnit a tak vyrazil Libor.  Již dopředu jsme se domlouvali, že by pro naše kolejiště bylo tohle ideální a...

Wolfsbergkogel

22.09.2012 19:14
  Zastávka Wolfsbergkogel leží na Semmeringbahnu hned za Kartnerkogel tunelem a je první zastávkou na cestě dolů směr Payerbach ze Semmeringu. Pokud se vydáte po stezce podél železnice dojdete k ní cca za 15 minut ze stanice Semmering. Z jedné strany je Wolfsbergtunnel 440m a z druhé...

Stavba viditelné části II.díl

22.09.2012 19:10
Stavba viditelné části II.díl Dnes proběhly práce na konstrukci pod hlavní nádraží. Při té příležitosti bylo potřeba položit část koleje ještě pod touto konstrukcí a provizorně napojit k mostu. vyměřilo se zhlaví hlavní stanice a položili se koleje v zastávce Wolfsbergkogel. Ještě pořád je...

Záznamy: 11 - 20 ze 58

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>