Stavba viditelné části VII.díl

22.09.2012 19:40

Stavba viditelné části VII.díl

 

Další část stavby není ani tak modelářská nebo technická, ale jde o spíše práci s počítačem a programem GIMP. Ten používám pro zpracování a vytvoření pozadí k modelové železnici. Některé díly jsou z CD firmy Bush s tématem alpského regionu. Takže nyní zkoušíme vhodnou velikost a jak to asi bude vypadat a zapadat k modelu. Ještě musíme vymyslet jak papírové pozadí upevníme, jestli tam bude nějaká deska nebo pozadí nalepíme přímo na zeď.

Okolí tratě jsme si rozdělili na několik dílů. Jde o díl za viaduktem, vedle u zastávky, nad klesající tratí do oblouku a za nádražím Kolbnitzberg.

tohle snímek pro test velikostí stromů

delší panoráma

takto by nějak mohl vypadat kousek u zastávky

Je jasné, že před tímto "plakátem" bude vždy ještě model krajiny a tak podle toho ještě upravujeme a ladíme model krajiny.

takto vytištěné pozadí na zkoušku rozložené, už vidím, že jsem prostřední díl umístil jinak výškově

a tady prostřední díl již na testy za mostem, před mostem je krajní díl

průhled mostem

tady se tona obrázku trochu změní

průhled na druhé straně

tady je již pokusně připevněn krajní díl

to ořezání je nepřesné a je to jen nyní na testy

trochu zvedneme zadní stromy , v popředí budou keře a stromy u zastávky

v popředí jsou stromky pokusně zapíchnuté do korku

u portálu bude kousek zeleně taky

zadní stromky trochu asi zmenším

už aby se tam ty vlaky proháněly

v popředí nedodělaná kolej ( je tam jen položená )

pohled z větší vzdálenosti

 


 

20.5.2012

nabarvit koleje a položit poslední nádraží

kolej je v první třetině trochu lomená

než se vše připraví je možno štěrkovat u horního tunelu

pohled z tunelu na místo kde bude zastávka

 

opět pohled z lokomotivy

a nyní z venku

a jde se pokládat

spojit krajní průjezdné koleje a pak krajní

Libor si hlídá rovinu

připravený pracovní vlak k testům

takto bude vedena krajní kolej, uprostřed místo pro model nástupiště

ladíme vybočení z druhé strany

finální umístění krajní koleje

hotovo....

 


 

než se ještě pohnulo s kolejema v nádraží Langenwand vypadala situace na fotografii, kosmeticky jsme ale koleje usměrnili jiným směrem

 

nahoře je již vše připraveno k instalaci posledních kolejí, takže 27.5.2012 zbývá posledních 120cm kolejiva k napojení kompletního vnitřního okruhu

podél kolejí bude opěrná zeď a skály, rovný úsek klesá do zatáčky kde podle situace bude podjezd pro auta a za obloukem je již stanice Kolbnitzberg