Stavba viditelné části VII.díl
22.09.2012 19:40Stavba viditelné části VII.díl
Další část stavby není ani tak modelářská nebo technická, ale jde o spíše práci s počítačem a programem GIMP. Ten používám pro zpracování a vytvoření pozadí k modelové železnici. Některé díly jsou z CD firmy Bush s tématem alpského regionu. Takže nyní zkoušíme vhodnou velikost a jak to asi bude vypadat a zapadat k modelu. Ještě musíme vymyslet jak papírové pozadí upevníme, jestli tam bude nějaká deska nebo pozadí nalepíme přímo na zeď.
Okolí tratě jsme si rozdělili na několik dílů. Jde o díl za viaduktem, vedle u zastávky, nad klesající tratí do oblouku a za nádražím Kolbnitzberg.
tohle snímek pro test velikostí stromů
delší panoráma
takto by nějak mohl vypadat kousek u zastávky
Je jasné, že před tímto "plakátem" bude vždy ještě model krajiny a tak podle toho ještě upravujeme a ladíme model krajiny.
takto vytištěné pozadí na zkoušku rozložené, už vidím, že jsem prostřední díl umístil jinak výškově
a tady prostřední díl již na testy za mostem, před mostem je krajní díl
průhled mostem
tady se tona obrázku trochu změní
průhled na druhé straně
tady je již pokusně připevněn krajní díl
to ořezání je nepřesné a je to jen nyní na testy
trochu zvedneme zadní stromy , v popředí budou keře a stromy u zastávky
v popředí jsou stromky pokusně zapíchnuté do korku
u portálu bude kousek zeleně taky
zadní stromky trochu asi zmenším
už aby se tam ty vlaky proháněly
v popředí nedodělaná kolej ( je tam jen položená )
pohled z větší vzdálenosti
20.5.2012
nabarvit koleje a položit poslední nádraží
kolej je v první třetině trochu lomená
než se vše připraví je možno štěrkovat u horního tunelu
pohled z tunelu na místo kde bude zastávka
opět pohled z lokomotivy
a nyní z venku
a jde se pokládat
spojit krajní průjezdné koleje a pak krajní
Libor si hlídá rovinu
připravený pracovní vlak k testům
takto bude vedena krajní kolej, uprostřed místo pro model nástupiště
ladíme vybočení z druhé strany
finální umístění krajní koleje
hotovo....
než se ještě pohnulo s kolejema v nádraží Langenwand vypadala situace na fotografii, kosmeticky jsme ale koleje usměrnili jiným směrem
nahoře je již vše připraveno k instalaci posledních kolejí, takže 27.5.2012 zbývá posledních 120cm kolejiva k napojení kompletního vnitřního okruhu
podél kolejí bude opěrná zeď a skály, rovný úsek klesá do zatáčky kde podle situace bude podjezd pro auta a za obloukem je již stanice Kolbnitzberg