Doplňky I.

22.09.2012 17:20

Dlouho jsem hledal nějaké doplňky právě pro rakouskou předlohu. U nás v obchodech se dá celkem dobře nakoupit spousta drobností pro ČD (ČSD) předlohu a možná ještě DB (DR). Pro mě nezbývá než neustále hledat a hledat a dovolenou plánovat tak , že se kolem nějaké rakouské koleje alespoň jen nachomítnu a pak udělám fotku. Zajímavé samolepky jsem si objednal těsně po vánocích a už je mám dneska doma. Jedná se o ÖBB doplňky k signalizacím na sloupy. Prodejce nabízí širší nabídku stačí si jen vybrat ( DB,CFL, auta,ulice,....) .

 

 

24.7.2011 nebudu zakládat další článek , speciálních doplňků není moc, a tak na doplnění "doplňků" budu používat právě tento. Po značkách budu publikovat sadu Post.at. Speciálem v tomto případě je sada figurek a poštovních schránek. Moc se mi líbila a tak jsem ji přikoupil. Jelikož Mám nějaká policejní auta rakouská , tak došlo i na nějaké to auto pro poštu a automat na podávání balíků. Zatím jsou v reálu asi jen ve Vídni, ale nevadí, prostě bude u nádraží a hotovo. Policie přijde na řadu příště.