Mosty I.

22.09.2012 17:30

Skoro každé kolejiště, tak i tohle se neobejde bez mostů a tunelů. V Rakousku se jich na tratích najde velká spousta a vzít si někde nějaký muster dá pořádnou dávku času než se vám některé zalíbí. Navíc modelářský um mi neumožňuje postavit všechno podle předlohy, takže porovnáním s tím co je k dostání na trhu jsem vybral stavebnice firmy NOCH. Jedná se stavebnice z tvrdé lepenky vyřezávané laserem "LASER CUT". Byla to moje první zkušenost a jsem nadšem přesností a lehkostí s jakou se most dá postavit. V balení je přiloženo i lepidlo, takže všechno jde rychle a zatím co junior odpočívá po brzkém ranním vstávání a manželka se regeneruje v sauně, já si hraji na pana Eifela a stavím mosty. Kdyby šlo všechno tak rychle a jednoduše jak tohle dílo. Stavebnice mne přesvědčila, že počkám do podzimu než Roco vydá model budovy Mariazell a tu si upravím k mému kolejišti. Rakouská předloha je rakouská předloha a prostě mi to sem pasuje.

Mosty zřejmě projdou ještě barevnou úpravou, ikdyž mohu říci, že se mi ta původní zelená barva taky zamlouvá.

předloha

předloha