22.09.2012 19:14
Zastávka Wolfsbergkogel leží na Semmeringbahnu hned za Kartnerkogel tunelem a je první zastávkou na cestě dolů směr Payerbach ze Semmeringu. Pokud se vydáte po stezce podél železnice dojdete k ní cca za 15 minut ze stanice Semmering. Z jedné strany je Wolfsbergtunnel 440m a z druhé...
22.09.2012 19:10
Stavba viditelné části II.díl
Dnes proběhly práce na konstrukci pod hlavní nádraží. Při té příležitosti bylo potřeba položit část koleje ještě pod touto konstrukcí a provizorně napojit k mostu. vyměřilo se zhlaví hlavní stanice a položili se koleje v zastávce Wolfsbergkogel. Ještě pořád je...
22.09.2012 19:05
Stavba viditelné části I.díl
Dnešní den jsme krátce odzkoušeli pokládku korku a následně jeho barvení. Záčíname od nejvyššího bodu kolejiště což je tak trochu paradox, ale někudy se dostat dolů musíme. Na barvení je použita fasádní barva, měla být původně hnědá, ale je to taková betonově...
22.09.2012 18:50
Skryté nádraží II. ( 3.díl )
V neděli se Libor pustil do dokončení skrytého nádraží. Přestavníky a vyhýbky už jsou k dispozici tak se to dalo vše namontovat. Pájení a propojování přijde na řadu příště.
došlé chybějící kusy
a další ( ty už jsme měli ) vyměření otvorů pro přestavníky...
22.09.2012 18:32
Barvení kolejí je v těchto mrazech pěkná relaxace. Zkusil jsem i nabarvit vyhýbky, které budou ve viditelné části. Výsledek se mi líbí. Od originálu to vypadá hlavně více realisticky a barva vše zmatní. Tak uvidíme až k tomu připájíme dráty, dáme přestavníky a zkusíme zaštěrkovat.
koleje se...
22.09.2012 18:31
Dneska proběhla jen kosmetická změna. Jsou odstraněny tyče,které drží tobogán. Když jsme začali složitě tobogány točit a namotávat, složitě utahovat mtice tak jsem nevěřil, že to jednou bude u konce. Dnes tedy tobogány již do výšky neporostou. Jen se upravil ještě nájezd na korkové podloží. Horní...
22.09.2012 18:28
Opět pracovní neděle ve znamení montáež a položení kolejí připravených pro druhé skryté nádraží. Zase se udělala hromada práce, jen kdyby už dorazily zbývající dvě vyhýbky. jelikož nejsou, tak se skryté nádraží nepodařilo dokončit a alespoň se dotáhly a zapojily ty kolejnice , které šly. Navíc se...
22.09.2012 18:20
Skryté nádraží II. ( 1.díl )
Konečně došlo na montáž a položení kolejí připravených pro druhé skryté nádraží. Koleje lepíme, takže práce postupuje mnohem rychleji. Navíc přestavníky a vyhýbky jsme nemuseli dělat na připevněném panelu , ale na desce, kterou jsme si vytáhli nahoru. Závidím těm co...