Vítejte na našem webu

postupně po přechodu na tyto stránky doplňujeme fotogalerii. Kvůli omezenému prostoru, budou fotografie již pouze ve fotogaleriích ( až na vyjímky ). V textech postupně dopíšeme názvy fotogalerií a doplníme odkazy.

Blog

Stavba kolejiště V.

22.09.2012 18:19
Ještě před svátky na konci roku položil Libor pár kolejí v tobogánech a v úsecích okolo. Takže jsme se přiblížili nádražím a čekáme na dodávku kolejiva. portál bude jiný, je to jen kvůli ochraně modelů tady už bude nádraží a viditelná část   snížení ochrany modelů na...

Stavba kolejiště a barvy

22.09.2012 18:18
Včera a dnes se dělaly na kolejišti drobnosti a testy. Lepení korkového podloží, průjezdy rádiusem a barvení betonových kolejí. Nejdříve lepení podloží, použilo se avizované korkové podloží. Lepilo se to chemoprénem a zatím to drží. výjezd do nádraží   tady je pokus lepit...

Krajina I.

22.09.2012 18:15
I krajinou živ je modelář. Osobně jsem již nějaký pátek pošilhával po ostatních webech kolegů a vybaven foliážema jsem nenašel odvahu se pustit do tvorby krajiny. Před létem jsem zjistil, že se chystají na zimu semináře firmy ModelScene a to že by mi mohlo otevřít cestu a zbavit obavy s tvorbou...

Viadukt II.

22.09.2012 18:08
Dneska jsem se jen po uklídu na kolejišti dostal opět k viaduktu. Jen na chvíli. Takže jsem si hrál s výškou uložení mostu, výškou podloží....atd. Teď už jen zbývá vymyslet , jak upravit barvu kolejiva. To bude oříšek, ale snad ho brzo rozlouskneme. Nápady už máme.... rozdíl podloží a výšky...

Viadukt I.

22.09.2012 18:07
Viadukt I. Další model z komerční stavebnice po drobné úpravě prošel částečným oprášením a rekonstrukcí. Libor vyrobil dřevěný modul, aby se s tím lépe pracovalo a manipulovalo. Most byl původně šedý s plastovou vizáží, takže přišlo na řadu barvení a mosty se k sobě spojily pro dvoj kolejný...

Kolbnitzberg II.

22.09.2012 18:05
Klidná neděle se proměnila v rekonstrukci baráku. Naštěstí jen modelového. Delší dobu mi sedá prach na jedno nádraží. Bylo sestaveno z komerční stavebnice Faller s označení Austria edition, takže nehledejte v tom nic světoborného. Předlohou jsou nádražní budovy z trasy Arlbergbahnu. Nicméně...

Stavba kolejiště IV.

22.09.2012 18:00
Dneska došlo na instalaci rámů pro okruh viditelné části, který je dokola a montáž rámů pod "skoro" včechny průjezdy. Na pomoc přišla i technika přítele lasera se kterou se toto instalovalo perfektně. Na řadu přišlo i plánování prostředního "hlavního" nádraží. To má být centrem kolejiště, tak...

Elektronika a DCC V.

22.09.2012 17:58
  Kalibrace lokomotiv. Téma vděčené a diskutované. Když jsem si v roce 2006 na vánoce pořídil centrálu a krátce na to postavil první ovály pro testy přepínání vyhýbek a sledování obsazení úseků a to vše hned zapojil do počítače a postavil první kolejiště v TrainControlleru V5.8 poznal jsem...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6 >>

Novinky

Bhf.Hallwang - Elixhausen

23.09.2012 14:14
Bhf.Hallwang - Elixhausen Další nádraží, které jsem si trochu zdokumentoval bylo na cestě ze Slazburgu do Lince složící pro dvě vesnice Hallwang a Elixhausen. Na stejné trati leží dnes celá řada nádraží po rekonstrukci a tohle na svůj čas ještě čeká, pokud nebude nová trať trasována jiným...

Tauernbahn

05.03.2012 21:09
Tauernbahn Trať tauernské železnice začíná ve stanici Schwarzach-St. Veit a vede zezačátku souběžně s tratí Giselabahn ( používaný název někdy také Salzburg-Tiroler-Bahn). Ihned z nádraží aží Schwarzach-St. Veit je to dvojkolejná trať, která po opuštění stanice ihned začne strmě stoupat. V...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky

Bhf.Hallwang - Elixhausen

23.09.2012 14:14
Bhf.Hallwang - Elixhausen Další nádraží, které jsem si...

Tauernbahn

05.03.2012 21:09
Tauernbahn Trať tauernské železnice začíná ve stanici...

Bhf. Wald am Schoberpaß

03.03.2012 21:08
Bhf. Wald am Schoberpaß Podle rakouských kolegů leží...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Blog

Stavba viditelné části XI.díl

15.12.2012 18:04
Opět po čase něco málo ze stavby. Zapojili jsme elektricky srdcovky u některých vyhýbek. hledání drátů je občas oříšek. Ale začala se rýsovat zastávka na horní části kolejiště. Doplnili jsme a vyměřili pozice trolejových sloupů a pokusili se připevnít opěrnou zeď podél delší rovné koleje. Takže...

Stavba viditelné části X.díl

29.09.2012 19:07
Ještě než začaly letos prázdniny pustili jsme se do realizace zdí. Jak bylo již dříve popsáno - zdi jsou ze sádrových odlitků a jsou barveny barvou Valejo. Malba probíhá v různých poměrech barev a poté přetíráním  aby to nevypadalo moc synteticky. Později ještě bude určitě práce s patinou,...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>