Vítejte na našem webu

postupně po přechodu na tyto stránky doplňujeme fotogalerii. Kvůli omezenému prostoru, budou fotografie již pouze ve fotogaleriích ( až na vyjímky ). V textech postupně dopíšeme názvy fotogalerií a doplníme odkazy.

Blog

Tobogán II.

22.09.2012 17:25
Tak po nějakém čase se opět udělala spousta práce díky Liborovi. Začínáme napojovat elektroinstalaci a prvotní boje se zdají být zažehnány a tak stavba teď postupuje mnohem rychleji. Vzhůru stoupají oba dva tobogány po stranaách. Z původních plánů jsme vypustili jedno skryté nádraží. No šetří se...

Doplňky I.

22.09.2012 17:20
Dlouho jsem hledal nějaké doplňky právě pro rakouskou předlohu. U nás v obchodech se dá celkem dobře nakoupit spousta drobností pro ČD (ČSD) předlohu a možná ještě DB (DR). Pro mě nezbývá než neustále hledat a hledat a dovolenou plánovat tak , že se kolem nějaké rakouské koleje alespoň jen...

Elektronika a DCC I.

22.09.2012 17:15
Každá železnice se neobejde bez řízení a nějakého toho drátu. Již při stavbě jsem se rozhodl elektroniku a komplet zapojení tvořit pro ovládání přes PC a to přes program TrainController. Informace k jeho ovládání a nastavení čerpám ze stránek https://lokopin.wz.cz/ a stále je co zdokonalovat a...

Skryté nádraží I. ( 2.díl )

22.09.2012 17:10
Další testy proběhly po delší odmlce. Otestovala se možná délka souprav a průjezdy na levé straně kolejí. Více v sekci VIDEO. Souprava měla přes 290 cm Ještě nejsou položeny poslední dvě krajní koleje spodního nádraží, ale čekáme na dodávku přestavníků a pak už to všechno dokončíme a projedeme i...

Skryté nádraží I.

22.09.2012 17:05
Při prvních testech s ovládáním DCC a přes počítač, jsem zjistil, že je možné po důkladné kalibraci lokomotiv docílit velmi přesných hodnot pro požadované místa zastavování.  Tohle bylo důležité při plánování velikosti a počtu kolejí. Minimální úsek ve stanici bude 190cm. Na kolejišti pak...

Tobogán I.

22.09.2012 17:00
Soupravy by měly vyjíždět ze skrytých nádražích po tobogánech po obou stranách. Tobogán je řešen šesticí desek spojovaných a upevňovaných do sebe. Stoupání je 10cm na jednu otočku a mezi každým patrem budou 2. Tedy 20cm. Průměr tobogánu je xx cm a venkovní xx cm, tedy koleje jsou v rádiusu...
<< 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Novinky

Bhf.Hallwang - Elixhausen

23.09.2012 14:14
Bhf.Hallwang - Elixhausen Další nádraží, které jsem si trochu zdokumentoval bylo na cestě ze Slazburgu do Lince složící pro dvě vesnice Hallwang a Elixhausen. Na stejné trati leží dnes celá řada nádraží po rekonstrukci a tohle na svůj čas ještě čeká, pokud nebude nová trať trasována jiným...

Tauernbahn

05.03.2012 21:09
Tauernbahn Trať tauernské železnice začíná ve stanici Schwarzach-St. Veit a vede zezačátku souběžně s tratí Giselabahn ( používaný název někdy také Salzburg-Tiroler-Bahn). Ihned z nádraží aží Schwarzach-St. Veit je to dvojkolejná trať, která po opuštění stanice ihned začne strmě stoupat. V...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky

Bhf.Hallwang - Elixhausen

23.09.2012 14:14
Bhf.Hallwang - Elixhausen Další nádraží, které jsem si...

Tauernbahn

05.03.2012 21:09
Tauernbahn Trať tauernské železnice začíná ve stanici...

Bhf. Wald am Schoberpaß

03.03.2012 21:08
Bhf. Wald am Schoberpaß Podle rakouských kolegů leží...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Blog

Stavba viditelné části XI.díl

15.12.2012 18:04
Opět po čase něco málo ze stavby. Zapojili jsme elektricky srdcovky u některých vyhýbek. hledání drátů je občas oříšek. Ale začala se rýsovat zastávka na horní části kolejiště. Doplnili jsme a vyměřili pozice trolejových sloupů a pokusili se připevnít opěrnou zeď podél delší rovné koleje. Takže...

Stavba viditelné části X.díl

29.09.2012 19:07
Ještě než začaly letos prázdniny pustili jsme se do realizace zdí. Jak bylo již dříve popsáno - zdi jsou ze sádrových odlitků a jsou barveny barvou Valejo. Malba probíhá v různých poměrech barev a poté přetíráním  aby to nevypadalo moc synteticky. Později ještě bude určitě práce s patinou,...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>