Blog

Tobogán II.

22.09.2012 17:25
Tak po nějakém čase se opět udělala spousta práce díky Liborovi. Začínáme napojovat elektroinstalaci a prvotní boje se zdají být zažehnány a tak stavba teď postupuje mnohem rychleji. Vzhůru stoupají oba dva tobogány po stranaách. Z původních plánů jsme vypustili jedno skryté nádraží. No šetří se...

Doplňky I.

22.09.2012 17:20
Dlouho jsem hledal nějaké doplňky právě pro rakouskou předlohu. U nás v obchodech se dá celkem dobře nakoupit spousta drobností pro ČD (ČSD) předlohu a možná ještě DB (DR). Pro mě nezbývá než neustále hledat a hledat a dovolenou plánovat tak , že se kolem nějaké rakouské koleje alespoň jen...

Elektronika a DCC I.

22.09.2012 17:15
Každá železnice se neobejde bez řízení a nějakého toho drátu. Již při stavbě jsem se rozhodl elektroniku a komplet zapojení tvořit pro ovládání přes PC a to přes program TrainController. Informace k jeho ovládání a nastavení čerpám ze stránek https://lokopin.wz.cz/ a stále je co zdokonalovat a...

Skryté nádraží I. ( 2.díl )

22.09.2012 17:10
Další testy proběhly po delší odmlce. Otestovala se možná délka souprav a průjezdy na levé straně kolejí. Více v sekci VIDEO. Souprava měla přes 290 cm Ještě nejsou položeny poslední dvě krajní koleje spodního nádraží, ale čekáme na dodávku přestavníků a pak už to všechno dokončíme a projedeme i...

Skryté nádraží I.

22.09.2012 17:05
Při prvních testech s ovládáním DCC a přes počítač, jsem zjistil, že je možné po důkladné kalibraci lokomotiv docílit velmi přesných hodnot pro požadované místa zastavování.  Tohle bylo důležité při plánování velikosti a počtu kolejí. Minimální úsek ve stanici bude 190cm. Na kolejišti pak...

Tobogán I.

22.09.2012 17:00
Soupravy by měly vyjíždět ze skrytých nádražích po tobogánech po obou stranách. Tobogán je řešen šesticí desek spojovaných a upevňovaných do sebe. Stoupání je 10cm na jednu otočku a mezi každým patrem budou 2. Tedy 20cm. Průměr tobogánu je xx cm a venkovní xx cm, tedy koleje jsou v rádiusu...

Záznamy: 41 - 46 ze 46

<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5