22.09.2012 19:51
Krajina III.
25.5.2012
Po experimentech na seminářích a zkouškách zatravňování pod mostem je potřeba začít přípravy k "velké" krajině okolo železnice. Už dříve jsme se rozhodli, že použijeme odlitky na výrobu skal od firmy NOCH. Takže ve volných chvílích se odlévá a odlévá a odlévá....a pak...
22.09.2012 19:40
Stavba viditelné části VII.díl
Další část stavby není ani tak modelářská nebo technická, ale jde o spíše práci s počítačem a programem GIMP. Ten používám pro zpracování a vytvoření pozadí k modelové železnici. Některé díly jsou z CD firmy Bush s tématem alpského regionu. Takže nyní...
22.09.2012 19:35
Stavba viditelné části VI.díl
Jak jsme minule práci ukončili, tak jsme na ni navázali. Jednak si Libor uklízel kolem kolejiště a něco málo se zase zaštěrkovalo. Zase to byly takové testy mezi kolejema a vyhýbka.
Naštěstní posyp až tak moc nemění barvu, trochu je tmavší, ale nijak výrazně se...
22.09.2012 19:30
Stavba viditelné části IV.díl
Právě probíhají velikonoční svátky, ale nějak naší rodinu postihly nemoci, takže žádné cestování nebude. Může se vesele pokročit se stavbou. Dneska to nějak vyplynulo samo, začala veškerá příprava pro nádraží ,tedy korkování a korkování. Blíží se taky chvíle...
22.09.2012 19:25
Stavba viditelné části III.díl
Abychom mohli na zadní části položit podloží a koleje je potřeba udělat reliéf krajiny a částečně krajinu připravit v okolí mostu. Je to trochu oříšek hned takto na začátek, ale co nám už zbývá. Pro práci s deskama používáme odporovou řezačku. Pracuje se s ní...
22.09.2012 19:15
"I krajinou živ je modelář." Takto jsem začal první část nějakého psaní o tvorbě krajiny a to společně s fotkama ze semináře ModelScene.
Dalšího v pořadí 3 dílu jsem se nemohl osobně účasnit a tak vyrazil Libor. Již dopředu jsme se domlouvali, že by pro naše kolejiště bylo tohle ideální a...
22.09.2012 19:14
Zastávka Wolfsbergkogel leží na Semmeringbahnu hned za Kartnerkogel tunelem a je první zastávkou na cestě dolů směr Payerbach ze Semmeringu. Pokud se vydáte po stezce podél železnice dojdete k ní cca za 15 minut ze stanice Semmering. Z jedné strany je Wolfsbergtunnel 440m a z druhé...
22.09.2012 19:10
Stavba viditelné části II.díl
Dnes proběhly práce na konstrukci pod hlavní nádraží. Při té příležitosti bylo potřeba položit část koleje ještě pod touto konstrukcí a provizorně napojit k mostu. vyměřilo se zhlaví hlavní stanice a položili se koleje v zastávce Wolfsbergkogel. Ještě pořád je...
22.09.2012 19:05
Stavba viditelné části I.díl
Dnešní den jsme krátce odzkoušeli pokládku korku a následně jeho barvení. Záčíname od nejvyššího bodu kolejiště což je tak trochu paradox, ale někudy se dostat dolů musíme. Na barvení je použita fasádní barva, měla být původně hnědá, ale je to taková betonově...
22.09.2012 18:50
Skryté nádraží II. ( 3.díl )
V neděli se Libor pustil do dokončení skrytého nádraží. Přestavníky a vyhýbky už jsou k dispozici tak se to dalo vše namontovat. Pájení a propojování přijde na řadu příště.
došlé chybějící kusy
a další ( ty už jsme měli ) vyměření otvorů pro přestavníky...