Stavba kolejiště IV.

22.09.2012 18:00

Dneska došlo na instalaci rámů pro okruh viditelné části, který je dokola a montáž rámů pod "skoro" včechny průjezdy. Na pomoc přišla i technika přítele lasera se kterou se toto instalovalo perfektně. Na řadu přišlo i plánování prostředního "hlavního" nádraží. To má být centrem kolejiště, tak snad se všechno povede a již brzy projede první vlak celé kolejiště. Zatím je možno pouze na kraj tobogánu. Odpoledne jsme se trápili s testováním všech přestavníků v pravé části kolejiště, došli jsme k závěru, že výměna není nemožná, ale lepší je když to bude všechno fungovat hned :-) a další poznatek - přestavník,, který má pomocný kontakt musí být perfektně usazen a pro jistotu plíšky , které projdou nad vyhýbku ještě uhnout. No dalo nám to zabrat. A pak ještě jeden oříšek a to přestavník s adaptérem a jeho montáž ze shora. No kdybychom si hned přečetli návod asi by to vypadalo jinak, ale takto nás hřeje u srdce, že jsem na to přišli sami. Na toto téma více příště.

přítel laser vyměřuje rovinu hrany desky v popředí

červená linka je právě výška této hrany

pak je jednoduché výškově si na stěně všechno označit a instalovat

právě se montuje nástavec pro viadukt

vymezení pro segment mostu je právě těmito hranoly

určení výšky oblouku vzadu

a poslední díl

jedna strana již je zadělána

pohled ze zadního tobogánu, koleje se křižují sem tam.....

pokusně roztaženo nádraží "Langenwand"

montáž průjezdu se segmentem mostu

testovací jízdy s Taurusem JC

to už všechny přestavníky přestavovaly :-)

přichycení dílů, statici by z nás měli radost