Stavba kolejiště IV.
22.09.2012 18:00Dneska došlo na instalaci rámů pro okruh viditelné části, který je dokola a montáž rámů pod "skoro" včechny průjezdy. Na pomoc přišla i technika přítele lasera se kterou se toto instalovalo perfektně. Na řadu přišlo i plánování prostředního "hlavního" nádraží. To má být centrem kolejiště, tak snad se všechno povede a již brzy projede první vlak celé kolejiště. Zatím je možno pouze na kraj tobogánu. Odpoledne jsme se trápili s testováním všech přestavníků v pravé části kolejiště, došli jsme k závěru, že výměna není nemožná, ale lepší je když to bude všechno fungovat hned :-) a další poznatek - přestavník,, který má pomocný kontakt musí být perfektně usazen a pro jistotu plíšky , které projdou nad vyhýbku ještě uhnout. No dalo nám to zabrat. A pak ještě jeden oříšek a to přestavník s adaptérem a jeho montáž ze shora. No kdybychom si hned přečetli návod asi by to vypadalo jinak, ale takto nás hřeje u srdce, že jsem na to přišli sami. Na toto téma více příště.
přítel laser vyměřuje rovinu hrany desky v popředí
červená linka je právě výška této hrany
pak je jednoduché výškově si na stěně všechno označit a instalovat
právě se montuje nástavec pro viadukt
vymezení pro segment mostu je právě těmito hranoly
určení výšky oblouku vzadu
a poslední díl
jedna strana již je zadělána
pohled ze zadního tobogánu, koleje se křižují sem tam.....
pokusně roztaženo nádraží "Langenwand"
montáž průjezdu se segmentem mostu
testovací jízdy s Taurusem JC
to už všechny přestavníky přestavovaly :-)
přichycení dílů, statici by z nás měli radost