Krajina I.

22.09.2012 18:15

I krajinou živ je modelář. Osobně jsem již nějaký pátek pošilhával po ostatních webech kolegů a vybaven foliážema jsem nenašel odvahu se pustit do tvorby krajiny. Před létem jsem zjistil, že se chystají na zimu semináře firmy ModelScene a to že by mi mohlo otevřít cestu a zbavit obavy s tvorbou krajiny způsobem zvaným foliáže. Nelenil jsem , přihlásil jsem se a dva semináře absolvoval. Nebudu rozepisovat postupy a dávat sem fotky, které jsem si pořídil spíše pro moji děravou pamět, ale dám si sem výsledek. Vřele všem doporučuji, nebát se toho a pustit se do diskuzí na téma tvorba krajiny, postupy a hlavně to co mi unikalo - barevné rozložení a projekt krajiny ! To považuji za nejdůležitější co jsem si odnesl. Takže díky, díky a díky.  P.S. : Zdravím kolegy, kteří ty semináře absolvovali společně s mojí osobou.

po 4,5 hodnách přemýšlení a zkoušení

doma pod jiným osvětlením

kouzlo udělaly keříky a stromky

z boku, vpravo nedokončeno

.....zkusíme doplnit detaily, cestu by to chtělo zablátit a přidat trsy

turisté na frekventované stezce

a jdeme do hor ( lesem )

"hele, neřeš svačinu .......jdeme dál"

jen aby nás strejda nepřejel

(jen aby to byla svačinka )

a poslední........

další téma

velice mne překvapila práce s keři, po zimě udělám "velkej" nákup dalšího materiálu

"helmuti" na vycházce

krásné keře