Elektronika a DCC IV.

22.09.2012 17:50

 

Poslední dobou se více věnuje elektronice, i v té je potřeba někam dál pokročit a nezapomenout věci, které jsem ovládal v roce 2007 a teď jedině za pomoci manuálu si na ně těžko vzpomínám. Takže jsem došel opět na adresování a programování lokomotiv. Programovací kolej mám provizorně umístěnou u centrály než bude vytvořeno jedno nádraží s odstavnou kolejí, kde pomocí přepínačů si z ní dle potřeby udělám programovací kolej. Dále pak taky zadávám lokomotivy do TrainControlleru a testuji již zapojené obsazené úseky. Naštěstí to funguje bez problémů na první zapojení. U vyhýbek se mi až na jednu dvojci taktéž daří, tam asi bude mechanický problém. Na žádost přidávám na konci i foto zapojení přestavníku.

zatím má adresu 3

trochu jsem si zase musel pomoc manuálem, ale už má adresu 6

kolejiště se už plní do ruda ( Roco, JC )

testují se průjezdy a vše okolo

ruzní výrobci, ruzné osvětlení ( vlevo JC vpravo Roco )

snímání obsazení v TrainControlleru a ovládání pohybu loko z PC

dekodéry pro přestavníky ( svítí to jak stromeček )

na řadu přišlo ovládání přestavníků

foto přestavníku : na přestavníku je přidělán pomocný kontakt, červený drát společný pol pro cívky , z druhé strany kabely od dekodéru, zelený a žlutý vednou na J a K daného úseku a modrý drát se spojí s kabelem vyvedeným od srdcovky