Vítejte na našem webu

postupně po přechodu na tyto stránky doplňujeme fotogalerii. Kvůli omezenému prostoru, budou fotografie již pouze ve fotogaleriích ( až na vyjímky ). V textech postupně dopíšeme názvy fotogalerií a doplníme odkazy.

Blog

Wolfsbergkogel

22.09.2012 19:14
  Zastávka Wolfsbergkogel leží na Semmeringbahnu hned za Kartnerkogel tunelem a je první zastávkou na cestě dolů směr Payerbach ze Semmeringu. Pokud se vydáte po stezce podél železnice dojdete k ní cca za 15 minut ze stanice Semmering. Z jedné strany je Wolfsbergtunnel 440m a z druhé...

Stavba viditelné části II.díl

22.09.2012 19:10
Stavba viditelné části II.díl Dnes proběhly práce na konstrukci pod hlavní nádraží. Při té příležitosti bylo potřeba položit část koleje ještě pod touto konstrukcí a provizorně napojit k mostu. vyměřilo se zhlaví hlavní stanice a položili se koleje v zastávce Wolfsbergkogel. Ještě pořád je...

Stavba viditelné části I.díl

22.09.2012 19:05
Stavba viditelné části I.díl Dnešní den jsme krátce odzkoušeli pokládku korku a následně jeho barvení. Záčíname od nejvyššího bodu kolejiště což je tak trochu paradox, ale někudy se dostat dolů musíme. Na barvení je použita fasádní barva, měla být původně hnědá, ale je to taková betonově...

Skryté nádraží II. ( 3.díl )

22.09.2012 18:50
Skryté nádraží II. ( 3.díl ) V neděli se Libor pustil do dokončení skrytého nádraží. Přestavníky a vyhýbky už jsou k dispozici tak se to dalo vše namontovat. Pájení a propojování přijde na řadu příště. došlé chybějící kusy a další ( ty už jsme měli ) vyměření otvorů pro přestavníky...

Stavba kolejiště VII.

22.09.2012 18:32
Barvení kolejí je v těchto mrazech pěkná relaxace. Zkusil jsem i nabarvit vyhýbky, které budou ve viditelné části. Výsledek se mi líbí. Od originálu to vypadá hlavně více realisticky a barva vše zmatní. Tak uvidíme až k tomu připájíme dráty, dáme přestavníky a zkusíme zaštěrkovat. koleje se...

Stavba kolejiště VI.

22.09.2012 18:31
Dneska proběhla jen kosmetická změna. Jsou odstraněny tyče,které drží tobogán. Když jsme začali složitě tobogány točit a namotávat, složitě utahovat mtice tak jsem nevěřil, že to jednou bude u konce. Dnes tedy tobogány již do výšky neporostou. Jen se upravil ještě nájezd na korkové podloží. Horní...

Skryté nádraží II. ( 2.díl )

22.09.2012 18:28
Opět pracovní neděle ve znamení montáež a položení kolejí připravených pro druhé skryté nádraží. Zase se udělala hromada práce, jen kdyby už dorazily zbývající dvě vyhýbky. jelikož nejsou, tak se skryté nádraží nepodařilo dokončit a alespoň se dotáhly a zapojily ty kolejnice , které šly. Navíc se...

Skryté nádraží II. ( 1.díl )

22.09.2012 18:20
Skryté nádraží II. ( 1.díl ) Konečně došlo na montáž a položení kolejí připravených pro druhé skryté nádraží. Koleje lepíme, takže práce postupuje mnohem rychleji. Navíc přestavníky a vyhýbky jsme nemuseli dělat na připevněném panelu , ale na desce, kterou jsme si vytáhli nahoru. Závidím těm co...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky

Bhf.Hallwang - Elixhausen

23.09.2012 14:14
Bhf.Hallwang - Elixhausen Další nádraží, které jsem si trochu zdokumentoval bylo na cestě ze Slazburgu do Lince složící pro dvě vesnice Hallwang a Elixhausen. Na stejné trati leží dnes celá řada nádraží po rekonstrukci a tohle na svůj čas ještě čeká, pokud nebude nová trať trasována jiným...

Tauernbahn

05.03.2012 21:09
Tauernbahn Trať tauernské železnice začíná ve stanici Schwarzach-St. Veit a vede zezačátku souběžně s tratí Giselabahn ( používaný název někdy také Salzburg-Tiroler-Bahn). Ihned z nádraží aží Schwarzach-St. Veit je to dvojkolejná trať, která po opuštění stanice ihned začne strmě stoupat. V...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Novinky

Bhf.Hallwang - Elixhausen

23.09.2012 14:14
Bhf.Hallwang - Elixhausen Další nádraží, které jsem si...

Tauernbahn

05.03.2012 21:09
Tauernbahn Trať tauernské železnice začíná ve stanici...

Bhf. Wald am Schoberpaß

03.03.2012 21:08
Bhf. Wald am Schoberpaß Podle rakouských kolegů leží...
1 | 2 | 3 | 4 >>

Blog

Stavba viditelné části XI.díl

15.12.2012 18:04
Opět po čase něco málo ze stavby. Zapojili jsme elektricky srdcovky u některých vyhýbek. hledání drátů je občas oříšek. Ale začala se rýsovat zastávka na horní části kolejiště. Doplnili jsme a vyměřili pozice trolejových sloupů a pokusili se připevnít opěrnou zeď podél delší rovné koleje. Takže...

Stavba viditelné části X.díl

29.09.2012 19:07
Ještě než začaly letos prázdniny pustili jsme se do realizace zdí. Jak bylo již dříve popsáno - zdi jsou ze sádrových odlitků a jsou barveny barvou Valejo. Malba probíhá v různých poměrech barev a poté přetíráním  aby to nevypadalo moc synteticky. Později ještě bude určitě práce s patinou,...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>