Trolejové vedení I.část

22.09.2012 19:54

Trolejové vedení I.část

Víkend pořád prší, venku je zima na nějaké kolo nebo jinou zábavu s juniorem. Tak jsem si rozdělal práci, která se právě hodí na tento čas. Je to už nějaký čas, co jsem sestavil sloupy trolejového vedení a provedl nástřik tmelem. Teď jsem se dal do sestavování sloupů trolejového vedení jak pro napínání vedení tak rozdělení vedení. Schéma respektive dispozici budu dělat později až na kolejišti. V každém nádraží budou brány sestavené ze sloupů a tak jsem si provedl měření dle šablon a naznačil jsem si je na hranol. Na hranolu budu sestavovat brány pro dlouhé nádraží, zbytek budu řešit až po vyměření na kolejišti, ale asi taky v klidu mimo kolejiště.

vlevo sloupy pro trať, vedle sloupy pro brány v nádraží

naznačené koleje a jejich osy

úprava konstrukce pro napínání vedení


12.6.2012

v televizi fotbal jako kulisa a nějak jsem o víkendu dostal chuť si vyzkoušet vše kolem práce s vedením. Nejprve dokončit pár bran pro nádraží. Jde to od ruky, pokud člověk chytne rytmus a vyzkouší si práci s přesným ohýbáním drátů.

Všechno lepím sekundovým lepidlem, zatím to drží.

drobné dílky....

předloha

Bhf.Breitenstein - Semmeringbahn

blízko Hst.Klamm - Semmeringbahn

Bhf.Semmering